Strona główna wysyłka i zwroty
wysyłka i zwroty
Spis treści

    Przesyłki dostarczane są w godz. 8.00 - 16.00

    za pośrednictwem firmy spedycyjnej GLS w godzinach pracy kurierów oraz  poprzez paczkomaty InPost 24/7
    Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną GLS. Przesyłki paczkomatowe można odbierać 24 godz. na dobę przez 7 dni w tygodniu.


    ADRES DOSTAWY
    Adres dostawy to miejsce, pod które zostanie doręczona przesyłka na podstawie danych podanych przez Klienta w momencie składania zamówienia.
    Uwaga: Zachęcamy, by w adresie dostawy podawać miejsce, pod którym osoba, która ma odebrać przesyłkę przebywa w ciągu dnia, w godzinach 8.00 - 16.00. 
Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać inny adres, pod którym  w podanych godzinach możliwy będzie odbiór przesyłki (np. adres miejsca pracy). 
Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.
Kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem. Kurier podejmuje dwukrotnie próbę dostarczenia przesyłki. Pozostaje ona w magazynie odpowiedniego oddziału 8 dni roboczych, po czym jest zwracana na adres sklepu.
Jeśli przesyłka wysłana poprzez firmę spedycyjną nie dotarła w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu maila systemowego o nadaniu przesyłki prosimy o kontakt ze sklepem.




     

    KOSZT DOSTAWY
     

    Przesyłki opłacone przedpłatą (Dotpay.pl, przelew) o wartości powyżej 350 pln, wysyłane są na koszt sklepu przesyłką kurierską.
    Koszt dostawy zamówień opłaconych przedpłatą o wartości poniżej 350 pln to 9,90 pln przesyłka paczkomatem lub 15 pln przesyłka kurierska.


    Koszt przesyłki kurierskiej pobraniowej to 23 pln. Przesyłki pobraniowe wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem kuriera GLS.

     

    ROZPOCZĘCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA


    Zamówienie za pobraniem, płatne przy odbiorze jest przyjęte do realizacji w chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia (drogą telefoniczną lub mailową).

    Zamówienie za przedpłatą, płatne przelewem bankowym jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy przelew zostanie zaksięgowany na koncie bankowym sklepu.
 
W przypadku płatności kartą płatniczą niezbędny jest pozytywny wynik autoryzacji karty.
     
     

    CZAS DOSTAWY
     

    czas oczekiwania na przesyłkę z zamówionym towarem = czas przygotowania przesyłki + czas dostarczenia przesyłki

    1. 
zas przygotowania przesyłki to czas potrzebny na skompletowanie listy towarów z zamówienia

    2. czas dostarczenia przesyłki to czas potrzebny poczcie/firmie spedytorskiej na  dostarczenie przesyłki


    W przypadku paczkomatów InPost oraz spedytora GLS jest to 24 do 72 godzin w dni robocze.

     

    

PRZESYŁKA

    Towar jest odpowiednio zabezpieczony na czas przesyłki: folia bąbelkowa, flopack, karton tekturowy.
    Status przesyłki wysłanej poprzez firmę GLS można śledzić online pod adresem:

    http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/1.htm

    wpisując numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o jej nadaniu.

     

    Status przesyłki wysłanej poprzez paczkomat można śledzić online pod adresem:

    http://www.paczkomaty.pl/sledzenie_paczki,34.html

    wpisując numer przesyłki podany w mailu systemowym informującym o nadaniu paczki.





     

     

    ZWROTY

    Klient, który zakupił towar w Sklepie Internetowym Coffea, może go zwrócić bez podania przyczyn, składając odpowiednie oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z kserokopią dowodu zakupu. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.

    W przypadku płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków zostaje wykonany na kartę, z której została dokonana płatność.

     

    Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Sklepu Internetowego Coffea i firmy obsługującej sklep nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

     

    Zwroty towaru należy wysyłać na adres:

    Korundi sp. z o.o. - Sklep Coffea

    ul. Brzozowa 7

    05-822 Milanówek

     

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel